Az oldalon cookie-kat használunk a weboldal teljesítményének növelése érdekében.A  cookie-k használatának ismertető szabályzata itt található meg: http://www.i-shop.hu/2 Az oldal további használata a cookie-k használatára vonatkozó beleegyezését jelenti.
 
OK
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GY.I.K.

GY.I.K.

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

 

Hol érdeklődhetek a rendelésem felől?

  • Ügyfélszolgálati telefonszámunkon (Hétfő – Péntek / 8:30 - 16:30)

  • E- mailben: info@i-shop.hu

  • További elérhetőségeink: Facebook, Instagram

 

Telefonon vagy e-mailen keresztül is leadhatom a rendelésem?

  • Megrendelést csak webáruházunk oldalán van lehetősége online leadni a nap bármely szakaszában. A termék és annak színe kiválasztása után a „kosárba rakom” ikonra kattintva tudja elindítani a vásárlást. Itt meg kell adnia a szállításra és fizetésre vonatkozó információkat. 

 

Kötelező regisztrálnom megrendelés esetén?

  • A regisztráció nem kötelező, viszont kényelme érdekében érdemes regisztrálni az oldalunkon, így belépést követően adataid nem kell újra beírnia. 

 

Mit jelent a „függőben lévő” státusz?

  • A leadott rendelés beérkezett hozzánk, annak feldolgozása elkezdődött. Amint a készülék csomagolásra kerül, úgy e-mail formájában értesítjük Önt. 

 

Mennyi idő alatt kerül a kiszállításra a megrendelt termék?

  • Általában 2-6 munkanapot vesz igénybe a csomag kiszállítása.  Amennyiben több napot venne  igénybe, úgy e-mail formájában jelezzük. Az átadás előtti nap mindenképp értesítjük Önt e-mailben, a csomag pedig az értesítést követő munkanapon kerül kiszállításra.

 

Személyesen is át tudom venni a megrendelésemet?

  • Saját üzlethelyiségünk nincs, így sajnos személyes átvételre nincs lehetőség. A csomagokat a GLS futárszolgálat kézbesíti.

 

A visszaigazoló e-mailben valamilyen adat nem megfelelő/ hiányos. Hogy lehet ezt módosítani?

  • A módosítás igényét e-mail (info@i-shop.hu) formájában érdemes felénk jelezni rendelési azonosítóval és a módosítandó adatokkal.

 

Hogyan tudom törölni vagy módosítani a megrendelésem?

  • A módosítás és a törlés igényét e-mailben (info@i-shop.hu) vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon is megteheti.

 

Hogyan tudok elállni a már nálam lévő készüléktől?

  • Elállás esetén kérem vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik továbbítják a szükséges dokumentumokat.

 

Fizetéssel és utalással, illetve számlázással kapcsolatos kérdések

 

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

  • Utánvét: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.  A kiszállítást a GLS  futárszolgálat végzi,  bankkártyás és készpénzes fizetésre is van lehetőség!

  • Banki átutalás:  A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Utaláshoz szükséges adatokat e mailben megküldjük Önnek. Kérés esetén természetesen díjbekérőt is kiállítunk.

 

Banki átutaláshoz milyen adatok szükségesek?

  • Amennyiben fizetési módként a banki átutalást választja, úgy a rendelés leadása után kap egy visszaigazoló e-mailt, amelyben megtalálhatóak lesznek az utaláshoz szükséges adatok.

 

Mit jelent a „visszautalásra vár” státusz?

  • Ezt a státuszt akkor használjuk, ha valamilyen okból kifolyólag visszautalásra kerül a sor. Ebben az esetben már megkaptuk a visszautaláshoz szükséges bankszámlaszámot, amit továbbítottunk is az illetékes kolléga felé. A visszautalás sikerességéről minden esetben e-mail formájában értesítjük Önt.

 

Mit jelent a „jóváírás” státusz?

  • Banki átutalás esetén a rendelést jóváírás státuszra módosítjuk, amennyiben az átutalt összeg beérkezett hozzánk. Ellenkező esetben a rendelés státuszát „sikertelen fizetés” –re módosítjuk.

 

Mennyi időn belül teljesül a visszautalás?

  • Általában 7 napon belül meg szokott történni a visszautalás. Bizonyos esetekben ez maximum 14 nap lehet. 

 

Kérhetek cégként áfás számlát?

  • Minden esetben 27%-os áfás számlát állítunk ki magyar nyelven. A cég adatainak megadásához a választott készülék kosárba helyezése után kell kiválasztani a „cégként válaszolok” lehetőséget, majd megadni a cég adatait.

 

Előreutalás esetén kapok díjbekérőt?

  • Amennyiben díjbekérőt szeretne kérni az utaláshoz, úgy kérjük jelezze ügyfélszolgálatunk felé, akik e-mailben elküldik a rendeléshez tartozó díjbekérőt.

 

Milyen formában kapom meg a számlát?

  • A számlát elektronikus és nyomtatott formában is megküldjük a megrendelő felé. 

 

Készülékekkel kapcsolatos kérdések

 

Új, bontatlan csomagolású készüléket kapok?

  • Igen, minden esetben eredeti, bontatlan csomagolású, kártyafüggetlen, európai piacra szánt modelleket továbbítunk a megrendelőink felé. Kivételt képezhetnek ez alól az újracsomagolt készülékek, viszont azt minden esetben a készülék nevében feltüntetjük.

 

Minden gyári tartozék megtalálható a készülék dobozában?

  • Amennyiben a készülék tartozékai felől érdeklődik, úgy javasoljuk, hogy a hivatalos oldalról tájékozódjon. Amilyen tartozékok szerepelnek a hivatalos oldalon, olyan tartozékokkal továbbítjuk mi is a készüléket.

 

Választható nyelv a magyar?

  • Igen, minden készülékben megtalálható a magyar nyelv.

 

Meddig tart a készülékre vonatkozó akció?

  • Az akciókkal kapcsolatos információkról ügyfélszolgálatunk nem tud tájékoztatást nyújtani. Amilyen áron kerül a kosárba a készülék, olyan áron továbbítjuk azt.

 

Garanciával kapcsolatos kérdések

 

Milyen garancia vonatkozik a készülékekre? (Mobiltelefon, okosóra, tablet, okosfülhallgató)

  • Az Androidos készülékekre forgalmazói garancia vonatkozik, tehát meghibásodás esetén hozzánk kell visszaküldeni a terméket és mi foglalkozunk annak a szervizelésével. Magánszemélyek esetében két éves forgalmazói garanciát tudunk vállalni, cégek esetében ez egy év. 

  • Az Apple termékekre egy éves (a készülék aktiválásától számítva) gyártói garancia vonatkozik, így meghibásodás esetén bármelyik hivatalos Apple szakszervizbe beviheti a készüléket. Ehhez csak a számla másolatára van szüksége. 

 

Hogyan tudom érvényesíteni a készülékre vonatkozó garanciát?

  • Meghibásodás esetén kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal e-mail formájában.  Kérjük a megrendelésének számát mindenképp tüntesse fel.

 

Milyen formában kapom meg a garanciajegyet?

  • Külön garanciajegyet nem állítunk ki, mivel a szervizelés rajtunk keresztül működik, nekünk ehhez elegendő a számla másolata.

 

Szállítással kapcsolatos kérdések

 

Milyen futárszolgálattal kézbesítjük a csomagokat?

  • A csomagokat minden esetben a GLS futárszolgálat szállítja házhoz egész Magyarország területén.

 

Milyen költségei vannak a szállításnak?

  • A szállítás költsége minden esetben a termék adatlapján van feltüntetve.

 

Mit tegyek, ha sérült csomagot kapok kézhez?

  • Ebben az esetben kérjen a futártól kárjegyzőkönyvet és azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot. Amennyiben úgy dönt, hogy nem veszi át a csomagot, úgy a futár azt visszahozza hozzánk. 

 

Kiderült, hogy nem tartózkodom otthon a kiszállítás idején. Mit tegyek?

  • Kérjük ilyen esetben vegye fel a kapcsolatot a GLS ügyfélszolgálatával és kérvényezze annak későbbi kiszállítását. A csomagszámot ügyfélszolgálatunk kérés esetén továbbítja a megrendelők felé.

Árukereső.hu