GY.I.K.
Megrendeléssel kapcsolatos kérdések
Hol érdeklődhetek a rendelésem felől?
-
Ügyfélszolgálati telefonszámunkon (Hétfő – Péntek / 8:30 - 16:30)
-
E- mailben: info@i-shop.hu
-
További elérhetőségeink: Facebook, Instagram
Telefonon vagy e-mailen keresztül is leadhatom a rendelésem?
-
Megrendelést csak webáruházunk oldalán van lehetősége online leadni a nap bármely szakaszában. A termék és annak színe kiválasztása után a „kosárba rakom” ikonra kattintva tudja elindítani a vásárlást. Itt meg kell adnia a szállításra és fizetésre vonatkozó információkat.
Kötelező regisztrálnom megrendelés esetén?
-
A regisztráció nem kötelező, viszont kényelme érdekében érdemes regisztrálni az oldalunkon, így belépést követően adataid nem kell újra beírnia.
Mit jelent a „függőben lévő” státusz?
-
A leadott rendelés beérkezett hozzánk, annak feldolgozása elkezdődött. Amint a készülék csomagolásra kerül, úgy e-mail formájában értesítjük Önt.
Mennyi idő alatt kerül a kiszállításra a megrendelt termék?
-
Általában 2-6 munkanapot vesz igénybe a csomag kiszállítása. Amennyiben több napot venne igénybe, úgy e-mail formájában jelezzük. Az átadás előtti nap mindenképp értesítjük Önt e-mailben, a csomag pedig az értesítést követő munkanapon kerül kiszállításra.
Személyesen is át tudom venni a megrendelésemet?
-
Saját üzlethelyiségünk nincs, így sajnos személyes átvételre nincs lehetőség. A csomagokat a GLS futárszolgálat kézbesíti.
A visszaigazoló e-mailben valamilyen adat nem megfelelő/ hiányos. Hogy lehet ezt módosítani?
-
A módosítás igényét e-mail (info@i-shop.hu) formájában érdemes felénk jelezni rendelési azonosítóval és a módosítandó adatokkal.
Hogyan tudom törölni vagy módosítani a megrendelésem?
-
A módosítás és a törlés igényét e-mailben (info@i-shop.hu) vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon is megteheti.
Hogyan tudok elállni a már nálam lévő készüléktől?
-
Elállás esetén kérem vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik továbbítják a szükséges dokumentumokat.
Fizetéssel és utalással, illetve számlázással kapcsolatos kérdések
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
-
Utánvét: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi, bankkártyás és készpénzes fizetésre is van lehetőség!
-
Banki átutalás: A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Utaláshoz szükséges adatokat e mailben megküldjük Önnek. Kérés esetén természetesen díjbekérőt is kiállítunk.
Banki átutaláshoz milyen adatok szükségesek?
-
Amennyiben fizetési módként a banki átutalást választja, úgy a rendelés leadása után kap egy visszaigazoló e-mailt, amelyben megtalálhatóak lesznek az utaláshoz szükséges adatok.
Mit jelent a „visszautalásra vár” státusz?
-
Ezt a státuszt akkor használjuk, ha valamilyen okból kifolyólag visszautalásra kerül a sor. Ebben az esetben már megkaptuk a visszautaláshoz szükséges bankszámlaszámot, amit továbbítottunk is az illetékes kolléga felé. A visszautalás sikerességéről minden esetben e-mail formájában értesítjük Önt.
Mit jelent a „jóváírás” státusz?
-
Banki átutalás esetén a rendelést jóváírás státuszra módosítjuk, amennyiben az átutalt összeg beérkezett hozzánk. Ellenkező esetben a rendelés státuszát „sikertelen fizetés” –re módosítjuk.
Mennyi időn belül teljesül a visszautalás?
-
Általában 7 napon belül meg szokott történni a visszautalás. Bizonyos esetekben ez maximum 14 nap lehet.
Kérhetek cégként áfás számlát?
-
Minden esetben 27%-os áfás számlát állítunk ki magyar nyelven. A cég adatainak megadásához a választott készülék kosárba helyezése után kell kiválasztani a „cégként válaszolok” lehetőséget, majd megadni a cég adatait.
Előreutalás esetén kapok díjbekérőt?
-
Amennyiben díjbekérőt szeretne kérni az utaláshoz, úgy kérjük jelezze ügyfélszolgálatunk felé, akik e-mailben elküldik a rendeléshez tartozó díjbekérőt.
Milyen formában kapom meg a számlát?
-
A számlát elektronikus és nyomtatott formában is megküldjük a megrendelő felé.
Készülékekkel kapcsolatos kérdések
Új, bontatlan csomagolású készüléket kapok?
-
Igen, minden esetben eredeti, bontatlan csomagolású, kártyafüggetlen, európai piacra szánt modelleket továbbítunk a megrendelőink felé. Kivételt képezhetnek ez alól az újracsomagolt készülékek, viszont azt minden esetben a készülék nevében feltüntetjük.
Minden gyári tartozék megtalálható a készülék dobozában?
-
Amennyiben a készülék tartozékai felől érdeklődik, úgy javasoljuk, hogy a hivatalos oldalról tájékozódjon. Amilyen tartozékok szerepelnek a hivatalos oldalon, olyan tartozékokkal továbbítjuk mi is a készüléket.
Választható nyelv a magyar?
-
Igen, minden készülékben megtalálható a magyar nyelv.
Meddig tart a készülékre vonatkozó akció?
-
Az akciókkal kapcsolatos információkról ügyfélszolgálatunk nem tud tájékoztatást nyújtani. Amilyen áron kerül a kosárba a készülék, olyan áron továbbítjuk azt.
Garanciával kapcsolatos kérdések
Milyen garancia vonatkozik a készülékekre? (Mobiltelefon, okosóra, tablet, okosfülhallgató)
-
Az Androidos készülékekre forgalmazói garancia vonatkozik, tehát meghibásodás esetén hozzánk kell visszaküldeni a terméket és mi foglalkozunk annak a szervizelésével. Magánszemélyek esetében két éves forgalmazói garanciát tudunk vállalni, cégek esetében ez egy év.
-
Az Apple termékekre egy éves (a készülék aktiválásától számítva) gyártói garancia vonatkozik, így meghibásodás esetén bármelyik hivatalos Apple szakszervizbe beviheti a készüléket. Ehhez csak a számla másolatára van szüksége.
Hogyan tudom érvényesíteni a készülékre vonatkozó garanciát?
-
Meghibásodás esetén kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal e-mail formájában. Kérjük a megrendelésének számát mindenképp tüntesse fel.
Milyen formában kapom meg a garanciajegyet?
-
Külön garanciajegyet nem állítunk ki, mivel a szervizelés rajtunk keresztül működik, nekünk ehhez elegendő a számla másolata.
Szállítással kapcsolatos kérdések
Milyen futárszolgálattal kézbesítjük a csomagokat?
-
A csomagokat minden esetben a GLS futárszolgálat szállítja házhoz egész Magyarország területén.
Milyen költségei vannak a szállításnak?
-
A szállítás költsége minden esetben a termék adatlapján van feltüntetve.
Mit tegyek, ha sérült csomagot kapok kézhez?
-
Ebben az esetben kérjen a futártól kárjegyzőkönyvet és azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot. Amennyiben úgy dönt, hogy nem veszi át a csomagot, úgy a futár azt visszahozza hozzánk.
Kiderült, hogy nem tartózkodom otthon a kiszállítás idején. Mit tegyek?
-
Kérjük ilyen esetben vegye fel a kapcsolatot a GLS ügyfélszolgálatával és kérvényezze annak későbbi kiszállítását. A csomagszámot ügyfélszolgálatunk kérés esetén továbbítja a megrendelők felé.